Deligate

Την Τετάρτη 26 Ιουλίου, οι φίλοι του ελληνικού κρασιού θα δώσουν ραντεβού στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι, με αφορμή την Ημερίδα της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου, στα πλαίσια του διετούς Προγράμματος «Ενημέρωση στα Κράτη Μέλη για τους Οίνους ΠΟΠ – ΠΓΕ και την λελογισμένη κατανάλωση οίνων με χώρες στόχους Ελλάδα και Γερμανία», το οποίο είναι συγχρηματοδοτούμενο από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μετά τις Ημερίδες στην Γουμένισσα, το Λουτράκι και την Δράμα, η Ημερίδα στην Τεχνόπολη συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς θα είναι η τελευταία για το επιτυχημένο διετές Πρόγραμμα και αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου, μεταξύ των οποίων παγγελματίες του χώρου, φίλοι του κρασιού, καθώς και οι καλεσμένες από την Γερμανία, MW Romana Echensperger, και η influencer Bianca Murthy.

Η ώρα προσέλευσης έχει οριστεί στις 19:30 και η Ημερίδα θα ξεκινήσει από το Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», όπου το κοινό θα παρακολουθήσει 2 ομιλίες. Ο Γρηγόρης Μιχαήλος (Dip WSET) θα μιλήσει για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ελληνικών οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ και την λελογισμένη κατανάλωση, και ο Άρης Σκλαβενίτης, 3 φορές βραβευμένος ως ο καλύτερος Έλληνας Sommelier, θα καθοδηγήσει το κοινό στην Γευστική Δοκιμή που θα ακολουθήσει, μιλώντας για τα μυστικά και τους κανόνες της Γευσιγνωσίας.

Στην συνέχεια, ομιλητές και καλεσμένοι θα περάσουν στον προαύλιο χώρο όπου θα λάβει χώρα το “Blind Tasting”. Τα κρασιά θα παρουσιαστούν με καλυμμένες τις ετικέτες τους, βάσει των οδηγιών του Προγράμματος και θα είναι ταξινομημένα ανάλογα με την οινική περιοχή από την οποία προέρχονται. Δίπλα από κάθε μπουκάλι θα βρίσκονται πληροφορίες όπως η ποικιλία και το έτος παραγωγής. Η Τυφλή Γευστική Δοκιμή θα πραγματοποιηθεί με μουσική υπόκρουση από τον DJ της βραδιάς, σε ένα όμορφο περιβάλλον με ευδιάκριτα τα προωθητικά στοιχεία της καμπάνιας ENOS που «τρέχει» για δεύτερη χρονιά στα ΜΜΕ της Ελλάδας και της Γερμανίας. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να αναζητήσουν τα κρασιά που τους ενδιαφέρουν να δοκιμάσουν, με οδηγό τις λίστες που θα τους μοιραστούν κατά την είσοδο.

Η σειρά δράσεων στις χώρες – στόχους Ελλάδα και Γερμανία ολοκληρώνεται στην Τεχνόπολη για το δεύτερο και τελευταίο έτος του Προγράμματος. Έχουν προηγηθεί πολλοί ενδιάμεσοι σταθμοί, όπως η Κολωνία, το Μόναχο, το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, η Γουμένισσα, το Λουτράκι και η Δράμα, με συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, διοργάνωση Συνεντεύξεων Τύπου, masterclasses, Γευστικές Δοκιμές, VIP γεύματα με influencers και ομιλίες. Η ενημερωτική καμπάνια ENOS συνεχίζεται μέχρι τις 31 Αυγούστου, με ενημερωτικά σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, με παρουσία στα social media, και με έντυπες και digital καταχωρήσεις σε περιοδικά. Το επιτυχημένο Πρόγραμμα φτάνει στο τέλος του, αλλά ευχόμαστε η θετική της απήχηση να συνεχίσει να είναι εμφανής για πολύ καιρό ακόμη.